اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

فیلم| دستور اژه‌ای برای رفع محدودیت‌های مرکز رسانه و روابط عمومی قوه قضائیه

قاضی‌القضات به معاون مالی و پشتیبانی خود دستور داد در راستای رفع مشکلات مرکز رسانه و روابط عمومی قوه قضائیه به لحاظ مشکلات موجود، اقدامات مقتضی را ترتیب دهد.

فیلم| دستور اژه‌ای برای رفع محدودیت‌های مرکز رسانه و روابط عمومی قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری فارس؛ حجت‌الاسلام محسنی اژه‌‌ای، رئیس دستگاه قضا افزود: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها دارای کارکرد دوسویه هستند؛ هم منعکس‌کننده اقدامات و عملکرد دستگاه‌های مختلف هستند و هم به انعکاس نقطه نظرات، انتقادات، پیشنهادات و مطالبات مردم مباردت می‌ورزند و از این منظر در تعالی و ارتقاء دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کنند. 

 

رئیس عدلیه همچنین به تبیین کارکرد و نقش ویژه رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها بویژه رسانه ملی در خنثی‌سازی عملیات روانی و ایذایی دشمن پرداخت و مشخصاٌ به تلاش مذبوحانه رسانه‌های معاند و بدخواهان نظام و مردم ایران برای مغشوش کردن اذهان مردم در مدت اخیر در ارتباط با اصلاحات اقتصادی دولت و اجرای طرح ملی توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد.

قدردانی از اقدامات و تلاش‌های مرکز رسانه و روابط عمومی قوه قضائیه در راستای اطلاع‌رسانی خبری و آگاهی‌بخشی حقوقی و قضایی به مردم بخش دیگری از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان نشست امروز بود؛ قاضی‌القضات، مرکز رسانه و روابط عمومی قوه قضائیه را یکی از پایه‌های مهم و اصلی تحول و تعالی در عدلیه دانست و فعالیت و اقدامات مرکز رسانه و روابط عمومی را طی سالهای اخیر موثر و مناسب نامید و به معاون مالی و پشتیبانی خود دستور داد در راستای رفع مشکلات مرکز رسانه و روابط عمومی قوه قضائیه به لحاظ مشکلات موجود، اقدامات مقتضی را ترتیب دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول